lördag 28 mars 2015

Avlopps STOPP!



Nu vill jag inte mer i kväll! Stopp i avloppet, bubblar i hela huset, luktar pest. Jag häller i kokhett vatten i alla tänkbara HÅL. Jag ropar på Hjälp!! Måste ställa om alla klockor till sommartid , går trots allt bra. Men inte min "träningsklocka" Hur gör jag nu då? Jag som kollar kontinuerligt på denna julklapp. De sista dagarna har jag kommit upp till över 10 tusen steg, är så himla nöjd.
Men vad händer ute nu då soptunnan har förflyttat sig med den gröna rullpåsent till  ladugården inte nog med det , nu regnar det också!! Var är nu då mitt paraply?
Ska jag försöka gå till sängs nu, eller ska kvalsterna få sova själva i natt!
Men ok säger som den lilla herren Ivar sa som jag träffade i dag, jag älskar att må BRA!

Hoppas trots allt att jag instämmer med det i morgon, för nu är det inte alls KUL! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar