onsdag 18 mars 2015

Iphone 6



Jag vet att man inte får ta kort på någon man inte frågat om lov. Därför ligger nu detta vita paket och fodral på bänken hos Mediacenter i Mjölby. Ska jag slå till i morgon eller vänta? Men min gamla trotjänare vill inte vara med längre, kameran är helt svart och vill inte tjänstgöra alls.
För övrigt i dag har jag varit på mitt pass på Gymmet i Mantorp. Det är så kul, så kul!
Varit hos veterinären och köpt kattmat, fick assistera veterinären där  då hon hade en liten papillon som varit sövd som" bara  skulle ut från mottagningen" han var så ledsen,Men med lite klappar och smek så lugnade han sig. Till allas glädje kom så den älskade hussen  till  Evert.
Torsdag 18 mars och skolorna i Mjölby kommun serverar potatismos och strömming ,
 OK jag kommer!  Tusen tack för ni meddelar mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar