fredag 20 mars 2015

Nr 6



Bye,bye! Min gamla trotjänare,nu har du tjänat ut hos mig. Mycket glädje har jag haft av dig,hoppas din efterträdare ger lika mycket till mig. Tack Micko för hjälpen med installeringen, hade aldrig klarat det själv. trots att försäljaren på affären sa det är en enkel match, det är bara att sätta in kabeln i datorn och sedan i den nya telefonen. Lätt som en plätt sa han!  Men hade jag kunnat det själv så hade jag inte fått något besök av Micko, Rebecca, Ivar och Estrid på kvällskvisten. Glädjen blir så "go" i huset när det kommer småfolk.Ivar gick på picknick under köksbordet. Estrid plockade och försökte få i sig kattmaten, men tji du lilla"snöpa"plötsligt stod maten högt upp på diskbänken.
Har i dag också varit hos Torbjörn  och ätit falsk, Fläskfilé.. Mycket gott, undrar just om det är någon som läser detta som har ett recept på detta? Ha en skön fredagskväll alla vänner.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar